سبد خرید شما خالی است!

 

شماره تماس 1 : 02166848312              شماره تماس 2 : 09924998463

 
 
تضمین اصالت کالا
تمامی محصولات اصل و دارای گارانتی میباشد
 
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
ارسال رایگان در تهران و برای شهرستان ها پس کرایه
 
 
3 روز تضمین برگشت کالا
اطمینان شما هدف ماست
 

 

ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل KD-704S

ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل KD-704S

تولید کننده:LG
مدل کالا:BSK-5330
وضعیت:توقف تولید
قیمت: 0 تومان

گزینه های در دسترس

* گارانتی:


* انتخاب رنگ کالا:

 

نقد و بررسی | ماشین ظرفشویی KD-704S ال جی

 

از دیگر محصولات عرضه شده کمپانی کره ای ال جی ، ماشین ظرفشویی ال جی مدل KD-704S با ظرفیت 14 نفره می باشد که در دو رنگ نقره ای و سفید تولید شده است . ال جی بر روی ماشین ظرفشویی KD-704S نیز همانند  سایر محصولات خود ، از موتور دایرکت درایو مجهز به فناوری اینورتر که از آن بعنوان قلب تپنده‌ی ماشین های ظرفشویی ال جی یاد می شود ، استفاده کرده است.  ال جی توسط این موتور توانسته میزان مصرف انرژی بر حسب انرژی مورد نیاز دستگاه  را کنترل و آن را بهینه مصرف نماید . همچنین با استفاده از این موتور ، میتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظیم و یا چرخش و فشار آب را به شکل بسیار دقیقی کنترل نمود و به لطف موتور دایرکت درایو ،ظرفشویی KD-704S ال‌جی ،10 لیتر فضای بیشتری نسبت به دیگر ظرفشویی های موجود در بازار خواهد داشت .

 

از دیگر تکنولوژیهای بکار رفته در ماشین ظرفشویی LG KD-704S میتوان به سیستم شستشوی قدرتمند با فناوری بخارشوی TRUESTEAM اشاره نمود. توسط این سیستم دیگر نیازی نیست پیش از قرار دادن ظروف ، آنها را شست . با انرژی و حرارت بالایی که برای این تکنولوژی در نظر گرفته شده ، ذرات و لکه ها را از روی ظروف می زداید  و در نتیجه شستشوی ایده آلی را به ارمغان می آورد. همچنین امکان استریلیزه کردن ظروف از طریق سیستم شستشوی بسیار داغ Extra Hot  و خشک کردن ظروف با استفاده از سیستم هیبریدی پیشرفته را فراهم می سازد.

 

 ال جی به دلیل رقابت با دیگر کمپانی ها همیشه سعی بر آن داشته تا ویژگیهایی در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از دیگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . یکی از این ویژگیهای بارز ، کم صدا کردن فرآیند ماشین های ظرفشویی می باشد . بر همین اساس ال جی برای کاهش صدا و یا از بین بردن صدا تدابیری همچون طراحی سیستمی با نام LoDecibel™ اندیشیده که این سیستم از مواد عایق کاهش دهنده ی میزان صدا و موتور دایرکت درایو مجهز به فناوری اینورتر تشکیل شده است. با استفاده سیستم عیب یاب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتیک عیب یابی دستگاه انجام شده و میتوان با یک تماس تلفنی با دفتر پشتیبانی و خدمات مشکل بوجود آمده را در حداقل زمان ممکن برطرف نمود و با قابلیت تنظیم ارتفاع برای شست و شوی ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتیمتر میتوان مشکل مربوط به کمبود جا در ظرفشویی KD-704S از بین برد .




 

شرکت ال جی در سال 1958 تاسیس و از همان سالهای اولیه با در نظر گرفتن تکنولوژی و فناوری روز دنیا، تولید محصولات متنوع و با کیفیت ، تمام هدف خود را رسیدن به عصر دیجیتالی بنا نهاد و امروزه یکی از تولیدکنندگان پیشرو جهان در صنعت تولید محسوب می شود و اکنون، ال جی با سیاست های تجاری جهانی خود ، یک برند تجاری خاص و هوشمند نقش مهم و فعالی را در بازارهای جهانی ایفا می کند .

مشخصات فنی ماشین ظرفشویی
برند LG
نوع محصول مبله
نوع نصب روکار
ابعاد 60X60X85
ظرفیت 14 نفره
رنگ سفید / نقره ای
صفحه کلید مکانیکی
نوع صفحه نمایشگر LED
میزان صدا 43db
مصرف انرژی ++A
تعداد برنامه شستشو 6 برنامه شستشو و 6 برنامه انتخابی
سایر مشخصات 14 نفره 168 پارچه + 3 حالت اختياري با شدت فشار آب SPRAY ( جهت شستشوي کريستال) + استریلیزه کردن با شستشو در دمای 80 درجه + شستشوی بسیار داغ Extra Hot + دارای سه طبقه مجزا (3rd Rack) + سیستم عیب یابی هوشمند ™Smart Diagnosis + طبقه مجزا برای قاشق و چنگال + قابلیت تنظیم ارتفاع برای شست و شوی ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتیمتر + قفل کودک + مجهز به دکمه ی نصف ظرفیت (HALF Load) با انتخاب طبقه + دارای برنامه Cool Dry + مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor) + مجهز به سیستم هیبریدی پیشرفته برای خشک کردن ظروف Hybrid Dry + مجهز به لامپ UV جهت از بین بردن کامل باکتری ها + موتور بدون تسمه (™Direct Drive) + مجهز به بخارشوی ™TrueSteam +مصرف بسیار کم آب (فقط 10 لیتر) + جت پمپ مجهز به تکنولوژی اینورتر

نوشتن نظر



توجه : HTML ترجمه نمی شود!

بد           خوب