سبد خرید شما خالی است!

 

شماره تماس 1 : 02166848312              شماره تماس 2 : 09924998463

 
 
تضمین اصالت کالا
تمامی محصولات اصل و دارای گارانتی میباشد
 
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
ارسال کلیه محصولات در تهران و شهرستان
 
 
3 روز تضمین برگشت کالا
اطمینان شما هدف ماست
 

 

مایکروویو دوو مدل 341C0K

مایکروویو دوو مدل 341C0K

تولید کننده:Daewoo
مدل کالا:BSK-5683
وضعیت:ناموجود
قیمت: 0 تومان

گزینه های در دسترس

* گارانتی:


* انتخاب رنگ کالا:

 

نقد و بررسی | مایکروویو 341C0K دوو

 

مایکروویو دوو مدل 341C0K با طراحی منحصر به فرد و محفظه استیل مقاوم و ظرفیت 34 لیتر ، در 5 رنگ سفید ، نقره ای ، آلبالویی ، مشکی و استیل تولید و به بازار عرضه گردیده است . دوو با بکارگیری فناوری های روز دنیا و سیستم راهنمای سخنگو استفاده از این دستگاه را سهل تر ساخته است . توسط تکنولوژی راهنمای سخنگو کاربران میتوانند با ورود به بخشهای مختلف منو از تمامی برنامه ها و نحوه عملکرد دستگاه در حین پخت به زبان فارسی بهره مند گردند .

 

 

این مایکروویو به فناوری بخارپز تجهیز گردیده که باعث حفظ ویتامین ها و مقوی بودن بیشتر غذاها می شود و به دلیل داشتن فن کانوکشن ( پخت یکنواخت ) مصرف روغن کاهش می یابد  و همچنین پخت با امواج، غذایی با طعم دلپذیر و طبق ذائقه ایرانی در مدت زمان اندکی را آماده می سازد . بعد از طبخ غذا تنها کافیست یک بار کلید بوزدایی ا فشار دهیم تا در کمتر از 5 دقیقه تمامی بوی ایجاد شده در حین طبخ بطور کامل از بین برود . از دیگر قابلیت های مایکروویو 341C0K دوو میتوان به پخت اتوماتیک، پخت اتوماتیک غذای ایرانی ، پخت دسر ایرانی ، جوجه‌گردان افقی ، قفل کودک  و سیستم بخارشو اشاره نمود .

 

شرکت دوو یک شرکت کره ای است که در سال 1967 در سئول تاسیس شد . دوو ، تا قبل بحران مالی سال 1997 بعد از هیوندای ، دومین شرکت بزرگ کره جنوبی به شمار می رفت و اکنون در زمینه های مختلف فعالیت می نماید.

مشخصات فنی مایکروویو
برند دوو
نوع نصب روکار
نمای ظاهری استیل
ابعاد ( cm ) طول : 52.4 سانتیمتر / عرض : 47.4 سانتیمتر / ارتفاع : 37.5 سانتیمتر
ظرفیت 34 لیتر
رنگ مشکی / استیل / نقره ای / سفید / آلبالویی
قابلیت برنامه ریزی
صفحه نمایش دیجیتال
نوع صفحه کلید مکانیکی
سایر مشخصات راهنماي سخنگوي فارسي
+مايكروويو/گريل/کانوکشن (هواي گرم)/پخت تركيبي
+ مجهز به پخت نوری
+ عملکرد تخمیر
+ سینی فلزی + سینی گریل + قفسه گریل + درب مخصوص بخارپز + هشدار اتمام پخت + دسترسی آسان به منو با ولوم گردشی + منوی کمکی گام به گام در نمایشگر + قفل کودک
+ 8 برنامه پخت خودکار غذای ایرانی + 8 برنامه پخت خودکار دسر ایرانی + دارای بخار پز + ولوم گردشی استریویی + وجود 6 کلید فشاری و 2 ولوم کنترلی روی پنل کنترل + دارای یخ‌زدایی سریع+ یخ زدایی براساس وزن + یخ زدایی براساس زمان + تمیز کردن محفظه، بوزدایی از محفظه + 11 سطح مختلف قدرت مایکروویو + قابلیت تنظیم تا حداکثر 10 ساعت

نوشتن نظر



توجه : HTML ترجمه نمی شود!

بد           خوب