سبد خرید شما خالی است!

 

شماره تماس 1 : 02166848312              شماره تماس 2 : 09924998463

 
 
تضمین اصالت کالا
تمامی محصولات اصل و دارای گارانتی میباشد
 
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
ارسال کلیه محصولات در تهران و شهرستان
 
 
3 روز تضمین برگشت کالا
اطمینان شما هدف ماست
 

 

گوشی موبایل آیفون iPhone 8 Plus اپل

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8 Plus ظرفیت 256 گیگابایت

تولید کننده:Apple
مدل کالا:BSK-6267
وضعیت:ناموجود
قیمت: 0 تومان

 

نقد و بررسی | گوشی موبایل Iphone 8 plus اپل

 

گوشی موبایل اپل مدل iphone 8 plus در سپتامبر 2017 همزمان با دو اسمارت فون iphone x و آیفون 8 در پارک تازه ساز در کالیفرنیا رونمایی شد. اپل با رونمایی این 3 آیفون در یک روز بسیاری از طرفداران خود را شگفت زده کرد. آیفون 8 و 8 پلاس نسل جدیدی از آیفون ها می باشند که اپل با ارتقای سخت افزاری و افزودن چند ویژگی جدید، جایگزین آیفون 7 و 7 پلاس در بازار نمود. اگرچه از لحاظ ظاهری تغییرات چندانی نسبت به نسل پیشین نداشته اند. طراحی آیفون 8 پلاس در مقایسه با نسل قبل یعنی، 7 پلاس در پوشاندن بدنه آیفون با لایه نازکی از شیشه می باشد.

 

 

طراحی و ساخت

 

آیفون جدید 8 پلاس، اسمارت فون فوق العاده قدرتمندی است که با تکنولوژیهای روز دنیا همراه شده و با ابعاد 7.5×78.1×158.4 میلی‌متر و وزن 202 گرم، کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر از آیفون 8 تولید و عرضه گردیده . این آیفون با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1080x1920 محصول منحصر به فرد و بی نظیر کمپانی اپل است و همانند نسل قبلی خود آیفون 7 پلاس دارای گواهی IP67 (یعنی در برابر آب و گرد و خاک ) مقاوم می باشد و البته اپل در این مورد هشدار داده که این مقاومت همیشگی نبوده و به مرور زمان کاهش می‌یابد، لذا آسیب‌دیدگی گوشی در اثر تماس با آب، شامل گارانتی نمی‌شود. آیفون 4S آخرین دیوایسی بود که اپل از قاب شیشه ای در پشت آن استفاده کرده بود و در دیوایس های اخیر دیگر از این قاب استفاده نمی شد ، اما امکان شارژ وایرلس، اپل را دوباره به فکر ساختن قاب پشتی شیشه‌ای انداخت. اپل از ترکیب فلز و شیشه در طراحی بدنه iPhone 8 Plus استفاده کرده و طبق ادعای او، شیشه بکار گرفته شده سخت ترین شیشه ای است که تاکنون در صنعت اسمارت‌ فون استفاده شده و برخلاف دیگر دیوایس های موجود در بازار که حالت براق دارند، این شیشه به دلیل داشتن پروسه رنگ کاری 7 لایه ای کمی حالت مات به خود گرفته تا کمتر اثر انگشت کاربر در پشت این آیفون خودنمایی کند . با تمام مزایایی که این آیفون در بردارد باید گفت، این گوشی به عنوان سنگین ترین آیفون اپل تا به امروز لقب گرفته . لازم به توضیح است پوشش چربی‌گریز (oleophobic) روی بدنه و صفحه نمایش، پاک کردن لکه و اثر انگشت را سهل ساخته و همچنین به لطف بدنه شیشه ای در پشت، شارژ بی سیم را نیز برای این اسمارت فون امکانپذیر ساخته است.

 

 

همانطور که گفته شد قاب پشت گوشی iphone 8 plus با لایه نازک شیشه ای پوشانده شده و همین قاب شیشه ای در فریمی از آلومینیوم سری 7000  هم رنگ قاب شیشه ای احاطه شده و اپل مدعی است این آلومینیوم در ساخت تجهیزات هوا فضا به کار می‌رود. قاب پشتی تنها وجه تمایز بین آیفون 8 پلاس با آیفون 7 پلاس می باشد و تنها کلمه آیفون ، لوگوی اپل و دوربین های دوتایی در بالا ، در پشت این آیفون به چشم می خورد.

 

 

اگرچه تجهیز شدن آیفون 8 پلاس به دو دوربین تجربه جدیدی را برای کاربران خود به ارمغان آورده، اما میزان بیرون‌زدگی این دوربین در قاب پشتی به‌قدری است که این آیفون نمی‌تواند حالت ثابتی روی سطوح صاف داشته باشد و  این برآمدگی باعث می‌شود، هنگام کارکردن با گوشی یا تایپ‌کردن با آن، وقتی روی میز قرار دارد، گوشی تکان زیادی بخورد و تنها راه حل این مشکل، استفاده از یک قاب می باشد.

 

 

 

در قاب جلویی این آیفون تغییری داده نشده و همانند آیفون 7 پلاس ، حسگر اثر انگشت بر روی دکمه هوم قرار گرفته که یک پد حساس به فشار است که در مقابل فشار انگشت با استفاده از Taptic Engine (موتور لرزش جدید اپل) از خود بازخورد‌هایی شبیه به فشرده شدن را نشان می‌دهد و عملکرد این کلید در سه سطح فشار قابل تنظیم می باشد و گفتنی است با ios جدید عملکرد آن کمی بهبود پیدا کرده است.

 



 

اپل در این مدل نیز همانند سری 7  جک 3.5 میلی‌متری صدا را حذف نموده ، زیرا معتقد است این خروجی فضای بسیاری را در این آیفون اشغال کرده  و می بایست برای استفاده از هدفون‌های معمولی از تبدیل استفاده نمود که بسیار آزار دهنده می باشد. اگرچه حذف این بخش برای برخی چندان خوشایند نیست اما باید اعتراف کرد حذف این جک به لبه‌ی پایینی گوشی تقارن داده و این قسمت را جذاب‌تر کرده و از طریق پورت لاینتیگ و هدست اختصاصی اپل می‌توان به‌ راحتی به موسیقی گوش داد. یکی از پر طرفدارترین ویژگی های کاربران اپل، حضور اسپیکرهای دوگانه استریو در یک گوشی آیفون است که در آیفون 8 پلاس نیز همانند سری آیفون 7 لحاظ شده و طبق گفته اپل 2 برابر صدای بیشتری را نسبت به نسل های پیشین ایجاد کرده و می‌توانند حجم صدای بیشتری را تولید نمایند.

 

 

 

این آیفون جدید اپل نیز مانند اسمارت فون 7 پلاس از قابلیت ضد آب بی بهره بوده و فقط در مقابل آب مقاوم است و این مقاومت در حدی است که بتوان از گوشی در محیط‌ های با رطوبت بالا مثل کنار دریا یا در استخر برای عکاسی استفاده نمود و  یا با آن به سونا رفت.

 

 

صفحه نمایش

 

اپل در گوشی آیفون 8 پلاس از نمایشگرهای جدید Retina HD که با تکنولوژی IPS ساخته شده‌اند ، استفاده کرده و معتقد است از بهترین نمایشگرهای صنعت اسمارت فون از لحاظ دقت رنگی می باشند. اندازه این صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن بالاتر آن (1080×1920 پیکسل) از تراکم پیکسلی 401ppi است که علاوه بر تشخیص مکان لمس روی خود، می‌تواند فشار وارد شده را هم تشخیص دهد و در مقابل سطح‌های مختلفی از فشار، عملکرد مختلفی خواهد داشت . این گوشی از تکنولوژی جدیدی به نام True Tone بی بهره نمانده که به لطف این فناوری، آیفون 8 پلاس می تواند خود را با شرایط نوری مختلف تطبیق دهد و به دلیل  داشتن یک سنسور نور محیطیِ 4 کانالی، تعادل رنگ سفید نمایشگر را به طبیعی‌ترین حالت ممکن و نزدیک به واقعیت تنظیم نماید.

 

از دیگر تکنولوژی های اسمارت فون iphone 8 plus، فناوری Wide Color Gamut است که رنگ ها را همان گونه که در طبیعت دیده ایم و عکاسی و فیلمبرداری کرده ایم، بدون افت کیفیت نمایش می دهد. بطور کلی نمایشگر آیفون 8 پلاس با داشتن بالاترین کارایی، یکی از پیشرفته ترین نمایشگرهای اسمارت فون موجود در بازار محسوب می شود. همچنین اپل مدعی است محافظ نمایشگر این آیفون نیز همانند قاب پشتی، از مفاوت بالایی برخوردار گردیده است.
 

سخت‌افزار

 

اپل ادعا دارد همانند دیگر بخش ها ، در ساخت گوشی آیفون‌های 8 و 8 پلاس خود نیز از قدرتمندترین و هوشمندترین چیپ ست موجود در صنعت اسمارت فون استفاده کرده و آن هم چیپ ست A11 Bionic است که به عنوان قلب تپنده این آیفون عمل می کند، این چیپ ست 64 بیتی 6 هسته‌ای است که 2 هسته آن پردازش های سنگین را تا 25 درصد انجام می دهد و 4 هسته دیگر مربوط به پردازش‌های سبک می باشد و می توان از انجام هر کاری در iOS لذت برد و سرعت، دقت و کارایی فوق‌العاده ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.  در این چیپ ست کنترل گری به نام performance controller بکار گرفته شده تا تراشه بتواند در صورت لزوم بصورت همزمان از هر 6 هسته پردازشی استفاده کند که همین امر باعث افزایش 70 درصدی عملکرد تراشه در پردازش های چند رشته ای می گردد. همچنین با استفاده از تراشه AR می توان با دوربین گوشی و پردازنده‌ی قدرتمند آن، تصاویر شبیه‌ سازی‌ شده‌ی مجازی که شامل بازی ها و یا موارد مهندسی دقیق را در نمایشگر آیفون دید.

 

 

 

 

GPU تعبیه شده در این چیپ ست، سه هسته ای و ساخت خود شرکت اپل می باشد. به بیانی دیگر این چیپ ست زمینه را برای یادگیری ماشینی، اجرای اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده و بازی‌های سه‌ بعدی، فراهم می‌سازد. به گونه ای که کاربر می‌تواند با گرفتن گوشی خود در مقابل زمین بیس‌بال، (با استفاده از فناوری واقعیت افزوده) نام تک تک بازیکنانی که در هر لحظه وارد جریان بازی می‌شوند را روی صفحه ببیند. میزان حافظه RAM اختصاص داده شده به گوشی آیفون 8 پلاس  3 گیگابایت است که در دو مدل 64 و 256 گیگابایتی به تولید رسیده اند و همانند نسل های پیشین، این مدل نیز از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند .

 

 

 

 

یکی از معایب آیفون های 8 و 8 پلاس، کاهش ظرفیت باتری آنها نسبت به آیفون های سری 7 می باشد. ظرفیت باتری‌های آیفون‌های 8 و 8 پلاس به ترتیب 1,821 و 2,675 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده که کاهش چشم گیری داشته اند. اما جای نگرانی برای کمبود شارژ وجود ندارد، چرا که با استفاده از تکنولوژی جدید بکار رفته در نمایشگر این آیفون برای تطبیق با نور محیط و تراشه 10 نانومتری جدید اپل، میزان مصرف باتری تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. آیفون 8 پلاس اپل مانند آیفون 7 پلاس امکان شارژ بی سیم را فراهم نموده که از طریق استاندارد Qi امکانپذیر می‌شود و پدهای شارژر سازگار با آن در بسیاری از هتل‌ها، کافه‌ها، فرودگاه‌ها و اتومبیل‌ها یافت می‌شود.  همچنین خود اپل و چندین شرکت دیگر نیز پد شارژری طراحی و تولید کرده اند که امکان شارژ همزمان چندین دیوایس را فراهم می‌کند و می‌توان در عرض ۳۰ دقیقه باتری را ۵۰ درصد شارژ نمود. گفتنی است برای انجام شارژ سریع می بایست یک شارژ و کابل جدید را جداگانه خریداری کرد و باید گفت، امکان استفاده از شارژر معمولی برای سریع شارژ کردن آیفون 8 پلاس دیگر وجود نخواهد داشت.

 

 

 

دوربین

 

در آیفون 8 پلاس همچون آیفون 7 پلاس شاهد دو دوربین در قاب پشت گوشی هستیم که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز زاویه‌ باز و عریض ، گشودگی f/1.8 و یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر با لنز تله‌ فوتو و گشودگی f/2.8 می باشد که علاوه بر زوم اپتیکال، از زوم دیجیتال تا 10 برابر برای عکس و تا 6 برابر برای ویدئو را پشتیبانی می‌کند که می توان تصاویر پرتره زیبایی را در پنح حالت مختلف ثبت نمود.

 

 

 

 

برای دوربین اصلی و سلفی دو ویژگی جدید حالت پرتره و تنظیمات نور پرتره اضافه شده که با استفاده از این دو قابلیت می‌توان عکس‌هایی بی‌نقص و حرفه‌ای گرفت و همچنین قبل از ثبت عکس میزان نور سوژه و حتی پس‌زمینه سوژه را قابل تغییر خواهد بود که این ویژگی در نوع خود بی‌نظیر می باشد. از تفاوت های عمده دوربین گوشی 8 پلاس با 7 پلاس افزایش 83 درصدی جذب نور و داشتن سنسور‌های بزرگ‌تر و البته سریع‌تری است که می‌تواند تصاویر مطلوب‌تری را ثبت کنند .

 

 

 

 هر دو مدل آیفون سری 7 و سری 8 به لرزه‌گیر اپتیکال تجهیز گردیده اند و لنز آنها با کریستال یاقوت کبود پوشانده شده است. سنسور نوردهی پشتی، فیلتر مادون قرمز ترکیبی، فناوری تشخیص چهره و بدن، کنترل نوردهی، کاهش نویز، HDR خودکار برای برداشت عکس ، فوکوس خودکار، امکان برداشت عکس‌های زنده،  و فلش LED چهارگانه True Tone از دیگر امکانات این دوربین ها می باشد. پردازنده سیگنال تصویری (ISP) که ساخته خود شرکت اپل است نیز می‌تواند المان‌های موجود در صحنه عکاسی مثل افراد، حرکت و شرایط نوری را تشخیص داده و عکس‌ها را بهینه‌سازی نماید .

 

 

 

 

همانطور که گفته شد، حالت پرتره در نرم افزار دوربین گوشی 8 پلاس تعبیه شده که طبق ادعای اپل ، نسبت به نسل پیشین بهبود یافته و امکان تار کردن پس‌ زمینه به شکل طبیعی‌تر با عملکرد بهتر در شرایط نوری کم و دسترسی به فلش را در هنگام نیاز فراهم می سازد . این نوع عکاسی این امکان می‌دهد از هر جسم یا شخصی در فاصله‌ی دو متری تصویری با افکت‌های جذاب ثبت نمود. قابلیت Portrait Lightning در نرم افزار گوشی حاصل تحقیق گسترده در زمینه علم و هنر مربوط به پرتره‌ اندازی بوده و با استفاده از مواردی چون تشخیص چهره و نگاشت‌های عمقی، می‌تواند پرتره را با سایه‌هایی جذاب، افکت‌های نورافکن و ... برداشت کند. بطور کلی ، کیفیت عمومی تصاویر ثبت‌ شده با آیفون 8 پلاس عالی است. این گوشی می‌تواند عناصر صحنه‌ای که می‌خواهیم از آن عکاسی کنیم را تشخیص دهد تا بهترین بازده ممکن را هنگام ثبت تصویر داشته باشد.

 

 

همچنین آیفون 8 پلاس می تواند تصاویر را توسط پانارومای 63 مگاپیکسلی ثبت نماید و یا با استفاده از فناوری "پیکسل فوکوس" روی سوژه‌های موردنظر فوکوس کند، علاوه بر صورت، بدن انسان را هم تشخیص دهد و از همه مهم‌تر با فرمت‌ جدید HEIF تصاویر را ثبت کند تا در حجم کمتری، جزئیات بیشتر را جای دهد. از دیگر قابلیت های دوربین گوشی آیفون 8 پلاس فیلم‌برداری با وضوح 1080p در سرعت‌های 30 و 60 فریم در ثانیه و وضوح 720p در سرعت 30 فریم در ثانیه است. دوربین این گوشی قادر است به برداشت ویدئوی زمان گریز، تثبیت ویدئوی سینمایی، فوکوس خودکار ویدئویی پیوسته، زوم در هنگام پخش ویدئو و گرفتن عکس‌های 8 مگاپیکسلی در هنگام ضبط ویدئوی 4K بپردازد. 

 

دوربین سلفی که در جلوی دوربین تعبیه شده دارای سنسور 7 مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 می باشد که چندان پیشرفتی نسبت به قبل نداشته و همچنین به رتینا فلش برای روشن‌تر کردن صورت هنگام تاریکی تجهیز شده است.


 

 

سیستم‌عامل

 

گوشی Apple iPhone 8 Plus از سیستم عامل ios 11 پشتیبانی می کند که می تواند به شناسایی دیگر دستگاههای اپل بپردازد. برای مثال اگر شما یک آیفون قدیمی داشته باشید و بخواهید آیفون 8 پلاس خود را نیز فعال سازید، تنها کافیست آیفون قدیمی را در کنار این آیفون قرار دهید و با استفاده از شناسایی دیوایس قدیمی، اپل آیدی خود را فعال نمایید که از ویژگی های جذاب و قابل توجه این آیفون محسوب می گردد. از دیگر قابلیت های این اسمارت فون می توان به بلوتوث نسخه 5 ، Wi-Fi با استاندارد NFC ، پشتیبانی از شبکه های LTE با سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه و ac برای استفاده از پرداخت اپل اشاره نمود.

 

 

جمع‌بندی

 

در آیفون های جدید 8 و 8 پلاس تمامی تکنولوژی های بکار رفته سه نسل اسمارت فون های اخیر اپل با کمی بهبود و تغییر در برخی بخش ها گنجانده شده  و روانه بازار گردیده است. آیفون 8 پلاس یکی از قدرتمندترین آیفون اپل است که در سال 2017 در اختیار علاقمندان این کمپانی مطرح قرار گرفت.استفاده از قاب شیشه ای ، دوربین دو تایی ، تراشه و سخت افزار قدرتمند، شارژ بی سیم ، نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت بالا و از همه مهمتر نسخه جدید ios از قابلیت های جذاب این گوشی به شمار می رود که این گوشی را از سایرین متمایز ساخته و بهترین انتخاب برای کسانی است که دنبال آیفون با نمایشگر بزرگ می باشند و با توجه به ساختاری که دارد می تواند تمامی نیازهای کاربران را برآورده سازد. به بیان بهتر اپل با قرار دادن تمام تکنولوژی های جدید توانسته اسمارت فون بی نقصی همچون، گوشی موبایل آیفون 8 پلاس را به بازار عرضه نماید .

 

 

اطلاعات کلی موبایل
برند اپل
تاریخ عرضه سپتامبر 2017
ساخت پشت و جلو از جنس شیشه , فریم آلومینیومی
مجهز به حس‌گر اثر انگشت (Fingerprint Sensor)
دارای گواهی IP67 و ضد نفوذ گرد و غبار و آب تا 1 متر و 30 دقیقه
ابعاد 7.5 × 78.1 × 158.4 میلیمتر
نوع سیم کارت سیم کارت نانو
وزن 202 گرم
رنگ خاکستری / قرمز / نقره ای / طلایی
پردازنده Hexa-core (2x Monsoon + 4x Mistral)
حافظه 256GB,64GB, 3GB RAM
کیفیت دوربین 12.0 مگاپيکسل
اندازه صفحه نمایش 5.5 اينچ
سیستم عامل iOS 11, upgradable to iOS 11.4
شبکه های ارتباطی
GSM / HSPA / LTE
پردازنده
مدل پردازنده Hexa-core (2x Monsoon + 4x Mistral)
نوع پردازنده 64 بيت
پردازنده گرافیکی Apple GPU (three-core graphics)
تراشه Apple A11 Bionic
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
نوع صفحه نمایش اصلی LED-backlit IPS LCD / صفحه نمایش لمسی خازنی
رزولوشن صفحه نمایش اصلی (dpi) 1920 × 1080
اندازه صفحه نمایش اصلی 5.5 اینچ ( نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 67.4 درصد)
تعداد رنگ صفحه نمایش اصلی 16 ميليون رنگ
قابلیت های صفحه نمایش چند لمسی
دارای پوشش آلومینیومی و شیشه مقاوم
مقاوم در برابر خط و خش / مقاوم در برابر اثر انگشت
مجهز به فناوری تشخیص لمس سه‌بعدی (3D Touch)
قابلیت نمایش رنگ‌های نزدیک به واقعیت (True-Tone Display)
قابلیت نمایش طیف رنگی گستره (Wide Color Gamut Display)


حافظه
حافظه داخلی 256 / 64 گيگابايت
حافظه RAM 3 گيگابايت
نوع کارت حافظه قابل نصب فاقد کارت حافظه
دوربین
دوربین
رزولوشن 2160p@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps
کیفیت دوربین دارای دو دوربین در پشت گوشی | دو دوربین 12 مگاپیکسل+ 12 مگاپیکسل (Dual)
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری 2160p با سرعت 60 فریم در ثانیه، 1080p با سرعت 240 فریم در ثانیه

اندازه تصاویر 28mm) + 12 مگاپیکسل (f/2.4 )
فلاش فلاش دوگانه چهار هسته ای LED
سایر قابلیت های دوربین قابلیت عکاسی HDR
دوربین اول با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8
دوربین دوم با دریچه‌ی دیافراگم f/2.4
قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
مجهز به زوم اپتیکال تا 2 برابر (2x Optical Zoom)
قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)
قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)
قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)
هر دو دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization)
قابلیت عکاسی با رزولوشن 8 مگاپیکسل همزمان با فیلمبرداری با رزولوشن 4K همزمان (Simultaneous 4K video and 8MP image recording)
قابلیت های دوربین سلفی دارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
دارای سنسور با رزولوشن 7 مگاپیکسل
قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)
قابلیت عکاسی HDR فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS) / 720p@240fps
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل IOS 11
فرمت ويدئو MP4/H.265 player
فرمت موسیقی MP3/WAV/AAX+/AIFF/Apple Lossless player
قابلیت ضبط صدا
قابليت‌هاي نرم‌افزاري مرورگر : HTML5 (Safari)
قابليت نمايش فايل‌هاي متني PDF
قابليت نمايش اسناد مايکروسافت آفيس
قابلیت ویرایش فایل های صوتی، تصویری ، فایل
قابليت استفاده از سرويس شبکه‌هاي اجتماعي
پیغام رسانی : iMessage, SMS(threaded view), MMS, Email, Push Email
صدا
فیش 3.5 میلیمتری صدا
بلندگو استريو
نوع زنگ ( لرزشی / زنگ های اختصاصی ) Vibration, proprietary ringtones
شبکه های ارتباطی
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
فناوریهای ارتباطي WLAN : Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, hotspot
GPS: Yes, with A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS
USB : 2.0, proprietary reversible connector
Bluetooth :5.0, A2DP, LE
NFC: Yes

سایر ویژگیها
حسگرها اثر انگشت ,
قطب‌نما (Compass)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، فشارسنج (Barometer)، ژيروسکوپ (Gyro)، تشخيص چهره بيومتريک (Face ID)
باتری Non-removable Li-Ion 2691 mAh battery (10.28 Wh)
ميزان شارژ آماده به کار -
ميزان شارژ مکالمه بالای 21 ساعت
ساير مشخصات فاقد رادیو
مجهز به GPRS
عدم قابلیت تعویض باتری
مجهز به دستیار صوتی siri
زمان پخش موسیقی : بالای 60 ساعت
میزان صدای اسپیکر : Voice 76dB / Noise 74dB / Ring 79dB
کیفیت صدا : Noise -93.5dB / Crosstalk -80.2dB
میزان عمر باتری : Endurance rating 81h
مجهز به تکنولوژی مرورگر HTML5 (Safari)
قابلیت شارژ سریع باتری (Fast Battery Charging)
قابلیت شارژ به‌صورت بی‌سیم (Wireless Charging)
دفترچه تلفن : با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
مجهز به دستیار صوتی اپل Siri مجهز به سرویس‌های ابری iCloud
مقاوم در برابر آب، مناسب عکاسي، مجهز به حس‌گر اثرانگشت، مناسب عکاسي سلفي، مناسب بازي
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)

نوشتن نظر



توجه : HTML ترجمه نمی شود!

بد           خوب