سبد خرید شما خالی است!

 

شماره تماس 1 : 02166848312              شماره تماس 2 : 09924998463

 
 
تضمین اصالت کالا
تمامی محصولات اصل و دارای گارانتی میباشد
 
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
ارسال رایگان در تهران و برای شهرستان ها پس کرایه
 
 
3 روز تضمین برگشت کالا
اطمینان شما هدف ماست
 

 

شیرآلات قهرمان

 

شیرآلات قهرمان

 

بهره مندی از 40 سال تجربه

کارخانه شیرالات بهداشتی قهرمان ،یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیرهای ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است.

شیرآلاتی که کارخانه قهرمان میسازد، شیرآلات آفتابه، شیرآلات روشویی، شیرآلات سینک، شیرآلات دوش، علم دوش یویکا و یونیورست میباشد.

محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین الات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد که قابلیت رقابت باتولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند المان را داراست نابراین کارخانه قهرمان،بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر میکند، که این امر ،در شکوفایی صنعت این مرز و بوم ،نقش بسزایی دارد.

تمامی محصولات با تخفیف ویژه در اختیار شما مشتریان محترم قرار میگیرد.

شیرآلات قهرمان یکی از محبوبترین و با کیفیت ترین شیرآلات در حال حاظر میباشد. این شیرآلات دارای 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش را دارا میباشد .

کارتریج قرار گرفته در شیر سدال اسپانیا و جنس بدنه محصول برنج و جنس دسته محصول سرب به کار رفته است .

نوع آبکاری نیکل کروم و ضخامت آبکاری 15 میکرون است . شیرآلات قهرمان دارای استاندارد گارانتی معتبر میباشد . شما کاربران عزیز میتوانید لیست قیمت شیرآلات قهرمان را مشاهده فرمایید .

شیرآلات قهرمان بر اساس کیفیت بالا و استفاده از تکنوژی برتر یکی از بهترین شیرآلات و همچنین ارزانترین قیمت میباشد که همین امر کیفیت بالا و قیمت ارزان تمامی عموم را جذب خود کرده است .

دسته های شیرالات قهرمان لوکس و کلاسیک میباشد یعنی هم اهرمی دارد و هم واشری که در رنگ های کروم و طلایی که مناسب هر سلیقه ای برای ست کردن با لوازم دیگر میباشد .

 

لیستشبکه
نمایش:
مرتب کردن بر اساس:
خرید شیرآلات, فروش اینترنتی شیرآلات, لیست قیمت شیرآلات قهرمان, خرید شیر قهرمان, شیرآلات قهرمان, شیر, شیرآلات, شیرالات, شیر قهرمان, faucets, Bathroom Faucets, Kitchen Faucets, شیر دوش قهرمان, شیر آشپزخانه قهرمان, شیر روشویی قهرمان, شیر آفتابه قهرمان,